2009. november 19., csütörtök

LG KM900 Arena -Titan Black-et választottam

Készítettem pár képet, mert a "sötét" megjelenésű tipusból kevés kép van az interneten.

LG KM900 - Arena az Arénán /teszt/
Magyar fórum
LG Arena FAQ /magyar/
YouTube - Videók
Árak



Eddig tetszett... de egy offline navigáció nagyon hiányzik belőle. Wifi-t ledobja 10 perc után./router miatt is lehet/ Fagyogat belassul, nem müxik a YouTube, konvertálni kell a videókat hiába divx és xvid kompatibilis. 20 perc mire a talál GPS jelet. Semmi értelmes navígácíós program.
Nagyon jó telefon lenne ha tudná azt amit a papíron tudnia kellene.

11.25
Előfizettem mobil internetre, hogy csak kipróbáljam mit tud, mert wifi-t ledobálja.
Szánalmas minőségben sugározza a YouTube videókat, GPS online /google maps/térképpel szakadozik ahol nincs normális lefedettség, nem is beszélve, hogy egy örökké valóság míg megtalálja a műholdakat.

2010.01.09.
Szerintem ez az érintés vezérlés egy nagy hülyeség, mert egykézel nagyon nehezen lehet használni, míg egy hagyományos gombos társát könnyen. Igaz, két kézzel jobb, könnyebb az érintős, de mondom oda két kéz kell! /autóban, kutyát sétáltatva, kézen fogva, bicajozva stb...hogyan?/

2010.03.13.
Működik a GPS, csak az A-GPS hálózati beállítását kellett átállítani Vf internetre így már letudja tölteni a műholdak helyzetét, és 1 percen belül már megtalálja a pozíciómat. Már nem érzem átverve magam. Lassan megszokom tán meg is szeretem.

2011.06.10.
Egy szeles megbízhatatlan telefon. A zenelejátszó, fényképező és a nagy tárhely ért valamit, de kiszámíthatatlanul működtek ezek is. Még a kinézete, mérete ami tetszetős, de sokszor kicsúszik az ember kezéből.

2012.03.15.
Már jó egy éve Motorola Defy-re válltottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése